T 679.1 Sergej

Jedná se o kompletně kovový mosazný model z leptů o síle 0,5mm díky čemuž se jedná o velmi pevnou a tuhou konstrukci. To je také díky tomu, že všechny stěny skříně jsou sletované ze dvou na sobě ležících plechů. Vzhledem k tomu, že lokomotiva má tříosý podvozek, je kladen důraz na to, aby žádné kolo nebylo ve vzduchu v případě křivých kolejí a proto jsou podélníky podvozků tradičně pohyblivě začepovány do příčníku podvozku a mohou se proto nezávisle na sobě kývat. Příčník podvozku s čepem podvozku je umístěn mezi první a druhou nápravou směrem k čelu aby se omezil efekt vybíhajících čel v prudkých obloucích a proto je možné jezdit bez problémů na šroubovku I v relativně ostrých obloucích.
Pohon je proveden opět osvědčeným stylem jako u předchozích modelů (řada 372, T478.1 nebo T478.3) - motor s převodovkou uložený volně na nápravě. V základním provedení bude mít model hnané čtyři nápravy (tzn. 4 motory) ale na přání bude možnost I šesti motorové verze.
Čtyřmotorová varianta zajištuije při hmotnosti cca 3kg dostatečnou tažnou sílu. Takže šestimotorová verze je čistě pro ty, kteří chtějí vidět proklouznout všech šest náprav při rozjezdu, nebo prostě jen pro ten pocit.
Čelní osvětlení je tvořeno LED diodami. Model je před nástřikem akrylátovým autolakem kompletně opískovaný, díky čemuž je barva na plechu dokonale ukotvena. Popisy jsou vytvořeny pomocí propisotu od firmy Simrock.