M 131.1 Hurvínek

Tento model pochází z konce devadesátých let. Je to společná práce společně s mým otcem. Po věžáku je to druhý model, který je vyroben čistě technologií odlévání, tehdy ještě epoxidové pryskyřice do lukoprenových forem. Specifikum je to, že všechny díly jsou přímo z barveného epoxidu práškovým pigmentem - takže modely nejsou vůbec stříkané barvou. To najednu stranu ulehčovalo práci se stříkáním ale nadruhou stranu vznikaly potíže při lepení jednotlivých dílu skříně, protože lepený spoj nebylo poté již možno brousit. v rámu vozu byly zality mosazné vložky se závity a také veškerá elektrická vedení. Model má detailně provedenou maketu motoru Tatra. Pokud si dáte práci a vyšroubujete 4 šroubky na kterých je upevněn rám motoru zjeví se Vám věrná maketa motoru, která není bežně pod modelem vůbec vidět. Interiér je osazen vybavením dle skutečné předlohy. Vše je osvětleno pomocí malých bezpaticových žárovek. Čelní, koncové i vnitřní osvětlení je možné samostaně vypínat dle potřeb řazení soupravy. Vypínače jsou umístěný pod vozem ve skříni akumulátorů a topení. K motorákům byly vyrobeny i přípojné vozy, jak klasického uspořádání Clm, tak i ve verzi se služebním oddílem CDlm.